DEN ZAVŘENÝCH OKEN – zábavné pásmo technických soutěží na Spojích

Termín konání:fb

Sobota 23. 01. 2016
od 8:00 do 13:00

Program:

  8:00 Otevření školy
  8:30 –   9:00 Registrace
  9:00 – 12:00 Herní čas (180 minut)
12:30 Vyhodnocení
  • Elektronika a počítače?
  • Logické myšlení a zručnost?
  • Robotika a programování?
  • Chceš vědět, na co máš?
  • Dej to s námi – SPOJE hrou.

Soutěžní pásmo zábavných technických disciplín v areálu SŠ spojů a informatiky v Táboře je určeno pro žáky 7. – 9. tříd ZŠ  nebo členy technických kroužků Spojů na ZŠ.

REGISTRACE

Registrace je ukončena v 9:00 – v době zahájení soutěže. Registrace zaslané po 16:00 dne 22.1.2016 se v přehledu objeví během soutěže.
Registrace je možná i na místě do zahájení soutěže, tedy do 9:00.
Sleduj přehled výsledků zde .

Je dohráno, všech 29 hráčů bylo po zásluze odměněno.

Přehled cen pro účastníky:

  • Tablet Lenovo A7-30Tablet
  • Mobilní telefon  Samsung Galaxy Core 2Mobil
  • Kalkulačka F-789SGAKalkulačka
  • Další drobné věcné ceny

Ceny si budou soutěžící vybírat podle vlastního přání v pořadí, které odpovídá počtu získaných bodů od největšího (první místo). V případě rovnosti bodů získají oba soutěžící stejné místo, ale přednost při výběru ceny má ten soutěžící, který má nižší ID ( který se dříve zaregistroval).


Bodové hodnocení:

Maximum je 999 bodů. Jak je získáš?

Jak jsi na tom s body a jak jsou na tom ostatní, můžeš sledovat online zde  .


Online aktivita 1:

Bodování: Správná odpověď = 10 bodů

Pro více podrobností klikněte zde!

Online aktivita 2:

Návrh akčního hesla o 10 písmenech = až 100 bodů

Pro více podrobností klikněte zde!


 Soutěžní disciplíny:

  1. Hip Hop s Ještěrkou – Řešení úlohy s paletami pomocí RC modelu
  2. RC fotbálek – Hra na góly s mikroautíčky na dálkové ovládání
  3. Souboj Kvadrokoptér – Technika pilotáže vrtulníku trochu jinak
  4. LED blikátko – Stavba elektronického zařízení podle návodu
  5. Hledání ztracených – Hra s LED a MORSE v neznámém prostředí
  6. Silnoproud – V nerovném zápase člověka s hmotou vítězí Výkon
  7. Bludiště – Naprogramovat robota může nejen programátor
  8. Roboandroid – Ovládání robotického vozítka vlastním telefonem
  9. Match graph – Překonání nástrah senzoru vzdálenosti Pasco
  10. Tangram – Řešení úloh světoznámého hlavolamu netradičně

Po celou dobu trvání akce je účastníkům k dispozici volný přístup k internetu, prostřednictvím školní Wi-Fi sítě.
Na svém zařízení si vyber název sítě začínající na: FREE_SPOJE