DEN ZAVŘENÝCH OKEN – zábavné pásmo technických soutěží na Spojích

Termín konání:fb

Sobota 28. 01. 2017
od 8:00 do 13:00

Program:

  8:00 Otevření školy
  8:30 –   9:00 Registrace
  9:00 – 12:00 Herní čas (180 minut)
12:30 Vyhodnocení
  • Elektronika a počítače?
  • Logické myšlení a zručnost?
  • Robotika a programování?
  • Chceš vědět, na co máš?
  • Dej to s námi – SPOJE hrou.

Soutěžní pásmo zábavných technických disciplín v areálu SŠ spojů a informatiky v Táboře je určeno pro žáky 7. – 9. tříd ZŠ  nebo členy technických kroužků Spojů na ZŠ.

REGISTRACE

Možnost registrace bude ukončena v 9:00 dne 28.1.2017 – v době zahájení soutěže, pokud budou volná místa.

Sleduj přehled výsledků zde (už to chodí)

Zbývá 34 volných míst. ( potvrzovací maily odeslány naposledy 25.11.2016)



 

 


Bodové hodnocení:

Maximum je 999 bodů. Jak je získáš?

Jak jsi na tom s body a jak jsou na tom ostatní, můžeš sledovat online zde  .


Online aktivita 1:

Úkolem je zaslat na mail organizátorů soutěže 6 čísel v rozsahu 1 – 20 seřazených vzestupně, například (4,5,6,7,8,9). Správná čísla jsou ale jen taková, která odpovídají číslům soutěžních kategorií Středoškolské odborné činnosti, ve kterých byli studenti naší školy v minulých 3 letech úspěšní na medailových pozicích (1. až 3. místo) na Krajské přehlídce v Českých Budějovicích. Tyto informace lze získat na stránkách www.sssi.cz a www.soc.cz. Také je možné nějaká čísla tipnout, ale každý hráč má jen jeden pokus.

Hodnocení:

1 číslo – 10 bodů, 2 čísla – 20 bodů, 3 čísla – 30 bodů, 4 čísla – 50 bodů, 5 čísel 70 bodů, 6 čísel 100 bodů.

Online aktivita 2:

bude zveřejněna v průběhu měsíce prosince 2016.


 Soutěžní disciplíny:

  1. Hip Hop s Ještěrkou – Řešení úlohy s paletami pomocí RC modelu
  2. RC fotbálek – Hra na góly s mikroautíčky na dálkové ovládání
  3. Souboj Kvadrokoptér – Technika pilotáže vrtulníku trochu jinak
  4. LED blikátko – Stavba elektronického zařízení podle návodu
  5. Hledání ztracených – Hra s LED a MORSE v neznámém prostředí
  6. Silnoproud – V nerovném zápase člověka s hmotou vítězí Výkon
  7. Bludiště – Naprogramovat robota může nejen programátor
  8. Roboandroid – Ovládání robotického vozítka vlastním telefonem
  9. Match graph – Překonání nástrah senzoru vzdálenosti Pasco
  10. Tangram – Řešení úloh světoznámého hlavolamu netradičně

Po celou dobu trvání akce je účastníkům k dispozici volný přístup k internetu, prostřednictvím školní Wi-Fi sítě.
Na svém zařízení si vyber název sítě začínající na: FREE_SPOJE